میذزا عبدالقادر بیدل دهلوی
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 188
بازدید کل : 85557
تعداد مطالب : 42
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

زندگی با شعر زیباست




 

چیزی از خود هر قدم زیر قدم گم می کنم
                                                      رفته رفته هر چه دارم چون قلم گم می کنم

بی نصیب معنی ام کز لفظ می جویم مُراد
                                                      دل اگر پیدا شود ،دیر و حرم گم می کنم

تا غبار وادی مجنون به یادم می رسد
                                                       آسمان بر سر ، زمین زیر قدم گم می کنم

دل ، نمی ماند به دستم ، طاقت دیدار کو ؟
                                                       تا تو می آیی به پیش ، آیینه هم گم می کنم

قاصد مُلک فراموشی کسی چون من مباد
                                                       نامه ای دارم که هر جا می برم گم می کنم

بر رفیقان (بیدل ) از مقصد چه سان آرم خبر ؟
                                                        من که خود را نیز تا آنجا رسم گم می کنم


نظرات شما عزیزان:

behrooooz
ساعت6:46---9 بهمن 1391
با تشكر از وبلاگ بسار زيباتون

خيلي خوشحال ميشم كه با هم تبادل لينك داشته باشيم

از وبلاگ ما هم ديدن فرماييد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:زندگی با شعر زیباست, :: 2:54 ::  نويسنده : یاسر فلاح احمدی